tiistaina, heinäkuuta 21, 2009

Pari pikkujuttua

Mikä on Shipra?
Se on intialaisen yritys kirjoittaa etunimeni.
Ehkä pitäisi lisätä yrityksen puhelinluetteloon myös oma valokuvansa, niin oudompikin tietäisi, kumpi sukupuoli on kyseessä.

Älä ikinä mutise miehen kuullen, että pitäisi pestä valokynä. Kävimme eilen DI:n kanssa aiheesta seuraavanlaisen keskustelun.
Minä: Tjaa, tarttis varmaan pestä valokynäkin joskus.
DI: Mitä sä sanoit?
Minä: Että tarttis pestä valokynä.
DI: Siis mitä sä sanoit?
Minä: No kunhan mutisin itsekseni, ei mitään semmosta mikä kuuluisi erityisesti sulle.
DI: Jaa no hyvä. Mä vaan kuulin, että sä sanoit että sun pitäisi pestä valokynä.
Minä: No mutta niinhän mä sanoinkin. Se pitäisi pestä.
DI: Mitä sä oikein aiot tehdä?!
Minä: No pestä sen valokynän!
Tässä vaiheessa havahduin kuitenkin siihen, että mies ei varmaan ole ihan selvillä siitä, mikä on valokynä, kun puhumme kosmetiikasta. Lyhyen, mutta havainnollisen esityksen jälkeen DI ymmärsi valokynän ja sen pesemisen.

Ei kommentteja: