maanantaina, marraskuuta 01, 2010

Narkkari!

Vihaan yli kaiken julkisten wc-tilojen sinisiä valoja!
Ei, en haluaisi piikittää itseäni suoneen vessoissa, mutta ne tekevät pahaa silloin kun on migreeni menossa tai tulossa tai muuten vain maisemissa. Huomasin asian vasta tänään.
On ollut eilisestä asti taas pää kipeä ja aamullakin meni yksi migreenilääke (puolen litran Pepsi-pullo muuten auttaa myös Relert-koomaan). Aamun luentojen jälkeen menin kirjastoon, olin varannut pianoajan täksi päiväksi. Se Pepsi sai tietysti aikaan sen, että vessa kutsui ennen kuin pääsin soittamaan. Kirjaston wc:ssä on siniset valot wc-kopeissa, tuttu juttu, olen siellä käynyt aiemminkin, mutten migreenin kanssa!
Olin aivan varma, että päätä alkaa särkeä hetkenä minä hyvänsä, istuin pöntöllä silmät kiinni ja yritin muutenkin selvitä sieltä pois mahdollisimman nopeasti. Särky ei sitten onneksi alkanut, ehkä olin riittävän nopea. Sanonpahan vain etten ole aiemmin tällaistakaan featurea huomannut... Onneksi koululta löytyy vessoja, joissa on migreeniturvallinen valaistus.

Ei kommentteja: