lauantaina, huhtikuuta 23, 2011

Nettideittailua

Joo, ei pelkoa, että olisin lempannut DI:n ja lähtenyt taas nettideittailun uljaaseen maailmaan. Päinvastoin, katselin tuossa joutessani, millaista tarjontaa nykypäivänä netissä on miesten saralla ja totesin, että DI:stä on pidettävä kaksin käsin kiinni, mielellään vielä hampaillakin. DI:llä oli hauskaa, kun se kuunteli minun mutinaa sohvalla.

"... kirjoitusvirheitä..."
"... kirjoitusvirheitä..."
"... omia lapsia..."
"... tää haluaa omia lapsia..."
"... tupakoi, joo..."
"... tarttis olla nätti ja naisellinen, voi juma..."
"... juo olutta, kiitos mutta mulla on jo tuommoinen..."
"... ei halua muuttaa Hesan ydinkeskustasta mihinkään, pysy siellä sitten ni et häiritte mua..."
"... väittää itseään kolmikutoseksi, mutta kuvassa näyttää mun faijalta sen jälkeen kun on maannut kolme vuotta haudassa..."
"... ja lisää kirjoitusvirheitä..."
"... urheilullista naista, just joo..."
"... vittu kasvissyöjä ja ekologiset elämänarvot..."
"... käy kolme kertaa viikossa salilla, ihan kiva kroppa varmaan, mutta eipä sitä taida kotona juuri näkyä..."
"... huumorintajuinen, kiva ja romanttinen, mitähän mä noista olisin? Huumorintajuinen ehkä, mutta sitä huumoriakaan ei turhan moni ymmärrä..."
"... ja taas joku yh-iskä..."

Että silleen. Jos minä ja DI eroaisimme ja alkaisimme taas metsästää seuraa netistä, päätyisimme todennäköisesti vastailemaan toistemme ilmoituksiin: "Lihava liikemies etsii fiksua naista" "Pulska nörttinainen etsii miestä, jolla on oma tietokone, joka kokkaa, pesee omat pyykkinsä, siivoaa eikä yritä pihistää autoa."
Parempi ehkä vain pysytellä yksissä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niinpä, vaihtamalla ei parane! Joten vanhassa vara parempi, niin täällä kuin sielläkin!
-MUR-MUR-

Anonyymi kirjoitti...

Ai hitsi, päivän parhaat naurut! Oon itse törmännyt aika samanlaisiin ilmotuksiin, valitettavasti, tosin mun vinkkeli on vähän eri kuin visusti seurustelevan siskokultani. :) Koita siinä sitten hakea jotain järkevän oloista seuraa, kun useilla tuntuu äo olevan matalampi kuin ameeban, naamavärkki kuvasta päätellen kaamea harakka, kirjoitusvirheitä niin, että peruskoulu on varmaan jäänyt kesken, tai sitten haetaan vain sängynlämmittäjää. Huh, on siinä työsarkaa...

-Rättis